Škoda želi da deset godina od postojanja "vRS" marke u okviru svoje porodice obeleži na dostojan način. Doneta je vrlo smela odluka da se jedna serijska "oktavija vRS" preradi u jedinstveni primerak koji će se naći na čuvenoj trkačkoj nedelji u slanoj pustinji Bonvil u američkoj državi Juta, gde će pokušati da probije magičnu granicu u maksimalnoj brzini od 200 milja na čas, ili 320 km/h! Za inženjerski poduhvat zadužen je tehnički tim Škode iz Velike Britanije, smešten u Milton Kinsu, koji već nekoliko meseci tajno radi na projektu. Do sada stiglo se do rezultata koji govore da je dvolitarski TSI motor od standardnih 200 KS, uz pomoć naprednog "Garetovog" turbo punjača koji je zamenio serijski, sada u stanju da razvije 550 do 600 KS, dok je obrtni moment sa 280 pojačan na 450 njutnmetara, čime su zadate performanse verovatno i ostvarljive.
Škoda želi da deset godina od postojanja "vRS" marke u okviru svoje porodice obeleži na dostojan način.
Doneta je vrlo smela odluka da se jedna serijska "oktavija vRS" preradi u jedinstveni primerak koji će se naći na čuvenoj trkačkoj nedelji u slanoj pustinji Bonvil u američkoj državi Juta, gde će pokušati da probije magičnu granicu u maksimalnoj brzini od 200 milja na čas, ili 320 km/h!
Za inženjerski poduhvat zadužen je tehnički tim Škode iz Velike Britanije, smešten u Milton Kinsu, koji već nekoliko meseci tajno radi na projektu. Do sada stiglo se do rezultata koji govore da je dvolitarski TSI motor od standardnih 200 KS, uz pomoć naprednog "Garetovog" turbo punjača koji je zamenio serijski, sada u stanju da razvije 550 do 600 KS, dok je obrtni moment sa 280 pojačan na 450 njutnmetara, čime su zadate performanse verovatno i ostvarljive.
Doneta je vrlo smela odluka da se jedna serijska "oktavija vRS" preradi u jedinstveni primerak koji će se naći na čuvenoj trkačkoj nedelji u slanoj pustinji Bonvil u američkoj državi Juta, gde će pokušati da probije magičnu granicu u maksimalnoj brzini od 200 milja na čas, ili 320 km/h!
Za inženjerski poduhvat zadužen je tehnički tim Škode iz Velike Britanije, smešten u Milton Kinsu, koji već nekoliko meseci tajno radi na projektu. Do sada stiglo se do rezultata koji govore da je dvolitarski TSI motor od standardnih 200 KS, uz pomoć naprednog "Garetovog" turbo punjača koji je zamenio serijski, sada u stanju da razvije 550 do 600 KS, dok je obrtni moment sa 280 pojačan na 450 njutnmetara, čime su zadate performanse verovatno i ostvarljive.